Skönhet är inte bara yta, människans yttre är en stor del av hennes identitet. I dag är det lika lätt att hitta rätt kosmetika som det är att välja favoritfilmen via Netflix.
LOVISA – Trenden i dagens kommers på nätet är att den blir allt mer personlig, säger Anna-Riitta Vuorenmaa. Ju mer vi berättar om oss själva, till exempel genom att svara på enkäter, desto lättare hittar vi de produkter vi är ute efter. Ännu för några år sedan jobbade Vuorenmaa på Sanoma Media Finland Oy med digital business. Då hade beautyboxarna kommit ut på marknaden. Kunden fick en låda med skönhetsprodukter hem med posten en gång i månaden. Vuorenmaa var med om att introducera lådan i Finland. I början hette den Livbox och senare, då hennes nystartade företag köpte konceptet av Sanoma Media Finland Oy, bytte produkten namn till Bette Box. – Bette Box utgjorde en bra grund för mitt företag att förnya konceptet och så småningom föddes Glamlin. Vi lanserade Glamlin i maj, vi siktar också utomlands och vi har för avsikt att förändra skönhetsbranschen för gott. – Jag vill hela tiden bli bättre på det jag gör, säger hon. Genom att hjälpa andra lär jag mig nya saker. För mig får livet gärna vara lite obekvämt ibland. Läs mer i Nya Östis torsdagen den 16 november 2017.
0 Comments
Leave a Reply. |
Kategorier
Alla
Arkiv
Juni 2023
GDPR
|